Thursday 7 August 2014

Cara pakai Tudung Labuh



Assalamualaikum

Hai semua..

      Hari ni tetiba je mood untuk share tutorial memakai tudung bawal labuh seperti shawl.Opps!!Sowwy,tutorial ni bukan daripada aku eah.Aku tak pandai nak buat tutorial.Terjah yang orang lain punya aku pandailah.Lagipun sekarang aku tengah berjinak-jinak memakai shawl.Nampak sangat aku jenis yang tak pernah pakai shawl.

       Bagi mereka yang bertudung labuh,bolehlah cuba gaya ni.Sopan dan sedap mata memandang je.Nampak macam bergaya sikit.Aku suka tengok orang pakai tudung labuh.Sopan dan terjaga je.

Okay..jom kita layan tutorial..




































               Mudah dan simple je kan..Untuk jadikan shawl macam tu,perlulah tudung labuh.Senang sikit nak berbelit-belitnya.Aurat pun terjaga.

Sumber daripada page Ruuhul Hubbi Collections..
Pergilah kat page dio orang..Memang cantik koleksi shawl labuh kat situ.
https://www.facebook.com/RuuhulHubbiCollection?fref=photo
























                          Pandangan keseluruhan..Bahagian depan dan belakang...

Simple je kan..Selamat mencuba







No comments:

Post a Comment