Sunday 3 August 2014

Mood lepas Raya..

Assalamualaikum..

        Raya...raya,,raya,,Selamat Hari Raya..Maaf Zahir Batin..Sorry..sorry,aku lupa nak ucapkan kat blog aku sendiri.So,memang aku terlewat berganda-ganda dah ni.hahahaaa..Okay bab raya aku tak ada apa pun nak di kongsikan.Sedih tau sebab duit raya dah tak banyak macam dulu lagi.Tengok tu,matlamat raya aku dah tersasar dijalannya.

         Semalam aku dah start kuliah dah.Aku ingatkan lecturer nak batalkan kelas.Aku siap berdoa lagi mintak-mintak lecturer betul-betul batalkan kelas.Mood raya masih ada lagi.Doa aku tak dimakbulkan.Doa orang malas belajar..hahahhaa.Raya ni memang aku balas dendam.Aku langsung tak bukak buku atau buat assignment.hahahaa..padan muka kau buku,seminggu aku anak tirikan kau tau.

         Minggu ni aku busy banyak.Ada kuiz,test,assignment,dan bla..bla..bla..Tapi dalam kesibukan aku tu kan.Sempat lagi aku layan transformer semalam..ngeh..ngeh..Citer raya tak boleh tinggal u alzz.rugi..Nanti ni aku nak berubah dah.Tak nak dah leka dengan hiburan.Tak baik.Masa yang ada harus dimanfaatkan.Eh,aku bagi motivasi kat diri sendiri lah..Fuyoo!!

        AKu ada kelas Human resource pukul 2 petang.Fakta dan teori.Okay fine,bersedia untuk tahan mata..

Ahh..macam tak modal je nak tulis entry..huhu..okay..tattaaaaaaaa...

No comments:

Post a Comment