Friday 13 June 2014

Aku seorang Blogger sekarang

Assalamualaikum…

Selamat Datang Hada Suhaimi ke dunia Blogger…Yeayyyyyyy!!!Tak payah selamat datang sangatlah.Ini semua tipu dan poyoooooo..Apehal dengan aku ni..okay,biar aku berterus terang.Masuk kali ni,aku  tak tahu blog aku ni yang dah ke berapa dah.AKu ni memang manusia yang hangat-hangat tahit ayam.Kejap yang tu,kejap yang ni.Kebanyakan blog aku yang sebelum ni,sekadar buat assignment sahaja.Dah berapa kali blog yang aku bina pun entahlah...heheh..So,kali ni blog aku muncul sekali lagi..Yang ni personal blog.seriously...Harap-harap menjadilah..keh..keh..

Hada suhaimi,yes that is my nickname.Family  dan kekawan aku semua panggil aku dengan nama Hada.Mungkin ia dah sinonim dengan aku.Hada?okay,nama sebenar aku Syuhada Bt Suhaimi.simple dan pendek je nama aku.Aku rasa nama aku yang paling simple dan mudah untuk disebut dalam dunia ni.Tolong sedapkan hati aku dengan berkata ya.Aku pun tak tahu kenapa  aku punya parents bagi nama yang simple sesangat.Padahal sampai sekarang aku duk berangan ada dua nama...hahahaaaaaa..

Blog aku tak cantik macam orang lain.Aku tak pandai nak edit-edit blog.Lagipun aku tak suka blog aku padat.AKu suka yang simple je.Nanti aku nak usahakan lagi biar blog ni cantik sikit.Sekarang blog aku tak lawa lagi.Aku kan budak baru belajar.Perlahan-lahan nanti  aku cerdik ahh.
Aku tak nak tulis panjang-panjang.By the way,this is my second entry.Just a introduction.Lepas ni aku nak tulis banyak-banyak.Biar bergegar dunia blog ni.Okay fine,aku perasan lebih…

That’s all for today..

Okay..babaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

No comments:

Post a Comment