Tuesday 10 June 2014

Cuti semester yang bakal berakhir

Assalamualaikum…

Aku nak masuk semester 5 dah ke?Yeay,perasaan excited sesangat sebab tinggal satu semester je lagi,aku dengan bangganya akan mengucapakan “selamat tinggal Politeknik”.Aku rasa macam tak percaya je aku sekarang akan berada di semester 5.Agak-agaknya layak dipanggil senior ke tak  eah?Macam tak layak je.Aku rasa fikiran aku ni macam budak junior yang baru masuk je.hahahhaaa..

Alhamdulillah,aku dapat menempuhi pengajian di Politeknik dengan baik tanpa repeat mana-mana paper.Tu yang penting sebenarnya.Aku tak tahu apa yang berlaku pada masa hadapan,tapi yang aku tahu usaha tangga kejayaaan.


So,minggu ni kena list barang-barang yang aku kena bawak ke Politeknik terutama makanan.hahhaaa.Tak ada benda lain yang aku nak fikir..Eleh,padahal dekat je pun tempat tinggal aku dengan Poli,siap nak list-list lagi macam nak pergi belajar kat Arab Saudi pulakkan.Tak kira,nak buat jugak list.Yang paling buat aku tak berapa nak terima sesangat.Kena berpuasa kat sana.Nak nangis sebab tak boleh berpuasa dengan family.huhuhu..

No comments:

Post a Comment