Wednesday 25 June 2014

Hari ini hari rabu..

Assalamualaikum

      Hari ni aku hanya ada satu kelas je tau.Tu pun kelas insurans and takaful.Paling membosankan apabila tunggu lecturer dengan setianya,tapi tetiba kelas cancel.Tension i tau apabila kelas business ecthics tetiba dibatalkan.Kenapa..kenapa..kenapa jadi macam ni?kecewa i tau..hahahaaaa..padahal suka je kelas tak ada..ngeh..ngeh..

       Semester 5 ni kan,aku baru perasan yang hampir semua subjek aku berkait dengan fakta dan teori.hahahaa..2 minggu belajar baru nak perasan semua tu.teruk betul.So,aku Kena kuatkan otak dan ingatan aku untuk menghafalnya.Course Business Studies memang dah tak boleh lari dengan teori.Memang kena jugak.Sejak semester 1 hingga semester 5 memang macam tu lah sifir dia..Aku kena top up aku punya usahalah lepas ni.

      Pejam celik..pejam celik,dah tak lama dah kita nak berpuasa kan.Time puasa ni lah aku macam dalam dilema dan haru biru sikit.Mulalah housemate aku duk pikir kita nak sahur macam mana?kat luar ada orang jual makanan tak time sahur?siapa nak masak eah time berbuka?.Hah,soalan-soalan macam ni yang telinga aku asyik dengar .Semakin menjadi-jadi sekarang.3 hari lagi tu nak berpuasa.Berpuasa tanpa ibu bapa memang tekanan yang besar bagi we allzzz yang student ni.Kalau dulu aku tak pernah fkir semua tu,tapi sekarang kena fikir dah untuk kesejahteraan diri sendiri..hahaaaaaaaaaaaaaa

Okay,aku nak sambung tengok running man jap ni..jumpa lagi..jaga diri!!!











No comments:

Post a Comment