Thursday 26 June 2014

ESP shakelee

Assalamualaikum....

Hai semua..Hari ni hari jumaat dan semestinya ia merupakan hujung minggu bagi negeri kelantan..aku penduduk tempatan tau..jangan buat tak tahu pulak eah.Rumah sewa aku sunyi je.Tinggal aku dengan Arie je kat rumah.Housemate lelain semua dah bungkus barang balik rumah.Semua orang kelantan kan.Hujung minggu macam ni semua nangis nak balik kampung.Nasib baik aku kuatkan diri walaupun hati ni meronta-ronta jugaklah nak balik.Kalau aku balik,tiada sesiapa yang nak temankan Arie pulak.So,aku mainkan peranan sebagai rakan yang baik untuk teman dia daripada duk sesorang..

         Ni aku nak citer sikit mengenai satu produk yang aku gunakan.Aku baru je guna produk ni.Masuk ni dah kali kedua dah.So,tak sampai setahun lagi aku guna.Setiap pagi,aku goncang dulu ESP punya minuman.ESP atau nama sebenarnya Energizing Soy Protein.. Best giler.Kenyang perut aku.Kau orang yang student tu,aku galakkan sangat minum ESP.Alah ESP ni rupa dia macam tepung je pun.Tak payah risau sebab dia bukan bau macam susu.Peluang untuk buat kau orang termuntah tu tipis sesangat.Cara minumnya pun mudah dan simple.Campurkan dengan minuman lain kecuali kafein dan air berkarbonat.Aku suka campurkan ESP ni dengan milo.Ada jugak aku  feeling-feeling macam minuman horclick gitu..ngeh..ngeh..


ESP ni supplement pertama yang aku ambik.Sebelum ni aku tak ambik apa-apa supplement pun untuk kulit atau badan aku.Sekarang baru aku sedar,luaran dan dalaman kenalah seimbang tanpa pilih kasih sedikit pun.melebihlah pulakkan..







Bila kau orang bukak je penutup dia..ni lah rupa yang akan keluar..kan aku dah cakap..macam tepung..

Tepung bukan sebarang tepung..Tepung putih berseri lagi diyakini..hehehee



Okay..aku tengah berlagak macam tengah promote ESP..beli..beli..jangan tak beli..


          Makanan breakfast aku sebelum pergi kuliah..Aku jenis yang kena breakfast..kalau tak aku akan mogok dalam kelas.hahahaaaaaaa..Tapi kan perasan tak yang Minuman aku dan tinggal separuh..Sorry lah,,aku minum dulu sebelum capture gambar.Aku lupa nak ambik gambar dulu..tapi tak apa lah..janji dapat tayang kat blog aku..hihi..

Aku minum ESP sekali sehari.Cukuplah tu kan.Syarat minum ESP ni mudah je.Jagnan campurkan dengan air panas.Nanti terbakar kau orang punya khasiat dan kandungan protein ESP.Minum pulak jangan lebih daripada 3 sudu.Aku dah bagitahu ni..Jangan cakap aku tak bagi nasihat pulak..




Gunalah ESP Shakelee tanpa rasa was-was..dijamin kualiti dan semestinya halal..yeay..Saya tidak pernah meraguinya..anda pulak macam mana..Fuyoo,ayat macam iklan kat TV lah..hahhaaaaa...


Tu antara produk yang aku guna..Tak lama lagi dah nak berpuasa..SO,ESP sangat membantu untuk membekalkan tenaga..

Selamat Mencuba...tatataaaaaaaaaaaaaaa



2 comments:

  1. Selamat menjalani ibadah puasa :) ye la kena ambik something untuk tenaga...dengan cuaca panas sekarang ni kan...

    Datang blogwalking sini dari segmen Jom Blogwalking # 1 - http://diarymissnick.blogspot.com/2014/06/senarai-url-jom-blogwalking-1.html

    Thanks atas penyertaan :)

    ReplyDelete
  2. Salam ukhwah, singgah sini jalan-jalan blogwalking dari senarai peserta Segmen Jom Blogwalking # 1 By diarymissnick.blogspot.com..done follow sini.. Salam ramadhan, salam ceria dari MyCherita

    ReplyDelete